Finn kjøretøy Motor:
Motordeler autodeler

Mer Motordeler Deler
- Motorolje
- Vannpumpe + registerreimsett
- Injektor
- EGR ventil
- Toppakning
- Registerkjede
- Motorfeste
- Gasspjeld
- Remskive veivaksel
- Intercooler
- Toppdekselpakning
- Topplokk
- Innsugsmanifold
- Ladeluftslange
- Kamaksel
- Ventil veivhusventilasjon
- Ventilløfter
- Trykkomformer turbolader
- Strekkbolter
- Toppdeksel
- Simmering veivaksel
- Stempelringer
- Innsugsmanifold pakning
- Bunnpanne
- Oljepumpe
- Veivlager
- Sensor motoroljestand
- Oljeplugg
- Motor stempel
- Girkassefeste
- Bunnpannepakning
- Eksosventil
- Innløpsventil
- Ventiltetninger
- Kjedestrammer
- Tomgangsregulator
- Peilepinne
- Veivaksel
- Tetningsring kamaksel
- Oljepluggpakning
- Oljepåfyllingslokk
- Gasskabel
- Tannhjul
- Motorblokk
- Pakninger
Informasjon om Motor
Motoren er en viktig del av hvilken som helst bil. Hovedsakelig det er brukt bensin-og dieselmotorer. Flere år siden det dukket opp en hybridbil, som kombinerer en elektrisk drift og en forbrenningsmotor. Den består av motorblokken og mange separate deler, som er forbundet til blokken. Vanligvis driftsperioden sin overskrider levetiden av hele kjøretøyet. Således, den komplette utskifting av motoren er nødvendig bare i sjeldne tilfeller. Oftest mislykkes bare noen detaljer.
Grunnet forbrenningsprosessen bilmotor konverterer den kjemiske energien i drivstoff til mekanisk energi. I moderne biler forbrenningsprosessen utføres av et elektronisk kontrollsystem. Således, effektiviteten økes . Hvis motorkraften reduseres, det er nødvendig å finne ut nøyaktig hvilket punkt er grunnen av et strømbrudd. Når motoren begynner å produsere merkelige lyder, du bør umiddelbart ta kontakt med servicesenteret. Ellers det er en risiko for at skade vil øke og dette vil påvirke kostnadene for reparasjon.
Noen skadede motordeler, for eksempel slitte pakninger, ventil deksler eller feil injeksjon ventiler kan føre til lekkasje. Hvis gassen posisjonssensor eller strupeventil ikke fungere ordentlig, den optimale størrelsen på luft-drivstoffblandingen går ikke inn i forbrenningskammeret. Slike auto deler som eksos og inntak ventiler, veivhus kamaksel, tannhjul (anspore utstyr) eller oljepumpe kan mislykkes. Noen ganger det er også nødvendig å erstatte topplokksboltene, bunnpanne eller oljenivå indikator. Motor reparasjon skal bare utføres av eksperter. Ellers lav kvalitet reparasjon kan forårsake mer skade.
Beste varer: Motordeler deler til bil
- viskositetsklasse SAE: 5W-40
- Innhold [liter]: 5
- Spesifikasjon: API SN, API CH-4, ACEA A3/B4, JASO MA-2
- Produsentfrigivning: VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Renault RN0700, Renault RN0710, Porsche A40, MB 229.5, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991
- Produktlinje: EXTREME
- Renovert: Helt nye
- viskositetsklasse SAE: 5W-30
- Innhold [liter]: 5
- Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
- Produsentfrigivning: BMW Longlife-04, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, VW TL 52 195
- Produktlinje: LONGLIFE
- Versjon: 504/507
- viskositetsklasse SAE: 5W-30
- Innhold [liter]: 5
- Spesifikasjon: ACEA C4
- Produsentfrigivning: Renault RN0720, MB 226.51
- Produktlinje: Evolution
- Versjon: Full-Tech FE
- Tank design: Kanne
- Kjøretøytype: Bil
- viskositetsklasse SAE: 5W-30
- Innhold [liter]: 5
- Spesifikasjon: ACEA C3, API SN, API CF
- Produsentfrigivning: MB 229.51, VW 504 00, Porsche C30, VW 507 00, BMW Longlife-04
- Produktlinje: Quartz
- Versjon: INEO Long Life
- Tank design: Kanne
- Renovert: Helt nye

- viskositetsklasse SAE: 5W-40
- Innhold [liter]: 5
- olje: Fullsyntetisk olje
- Spesifikasjon: API SN, ACEA C3, API CF
- Produsentfrigivning: VW 505 01, MB 226.5, Fiat 9.55535-S2, Ford WSS-M2C917-A, VW 502 00, MB 229.31, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00, MB 229.51
- Produktlinje: EDGE
- Versjon: Turbo Diesel
- Tank design: Kanne
- Renovert: Helt nye

- viskositetsklasse SAE: 5W-30
- Innhold [liter]: 5
- Spesifikasjon: ACEA C3
- Produsentfrigivning: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
- Produktlinje: EDGE
- Versjon: LL
- Tank design: Kanne
- Kjøretøytype: Bil
- Renovert: Helt nye
- viskositetsklasse SAE: 5W-40
- Innhold [liter]: 5
- Spesifikasjon: API SN, API CF, ACEA A3/B3
- Produsentfrigivning: MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, BMW Longlife-01, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-G2, Fiat 9.55535-Z2
- Produktlinje: Quartz
- Versjon: 9000 Energy
- Tank design: Kanne
- Kjøretøytype: Bil
- Renovert: Helt nye
- viskositetsklasse SAE: 10W-40
- Innhold [liter]: 5
- olje: delsyntetisk olje
- Spesifikasjon: API SN, ACEA A3/B4
- Produsentfrigivning: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00, VW 500 00, MB 229.3, PSA B71 2294, Renault RN0700, Renault RN0710
- Produktlinje: DEFENDER
- Renovert: Helt nye

- viskositetsklasse SAE: 5W-30
- Innhold [liter]: 5
- olje: Syntetisk olje
- Spesifikasjon: ACEA C3, API SN
- Produsentfrigivning: VW 504 00, VW 507 00
- oljer-produsentanbefaling: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, API CF
- Produktlinje: Longlife III
- Tank design: Kanne
- Spesifikasjon iht. API: SN, CF
- Renovert: Helt nye
- viskositetsklasse SAE: 5W-30
- Innhold [liter]: 1
- olje: delsyntetisk olje
- Spesifikasjon: API CH-4, ACEA A3/B4, API SN
- Produsentfrigivning: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700, VW 503 01
- Produktlinje: ENERGY
- Renovert: Helt nye

- viskositetsklasse SAE: 5W-30
- Innhold [liter]: 5
- Spesifikasjon: ACEA C3
- Produktlinje: GTX
- Versjon: RN17
- Tank design: Kanne
- Renovert: Helt nye
- viskositetsklasse SAE: 5W-30
- Innhold [liter]: 1
- olje: Syntetisk olje
- Spesifikasjon: API SN, ACEA A5/B5
- Produsentfrigivning: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-A, Volvo VCC 95200377, MB 229.6, VW 503 00, Fiat 9.55535-G1, STJLR.03.5003
- Produktlinje: O.E.M.
- Versjon: 7707
- Renovert: Helt nye