Finn Bremsekraftregulator :
Bremsekraftregulator for automobil
- Bremseskiver
- Bremseklosser
- Bremsecaliper
- Bremsecaliper reparasjonssett
- Håndbrekk
- Bremseskjold
- Bremsevæske
- Bremsewire
- Bremseslange
- Bremsecaliper feste holder
- Håndbrekksko
- Bremsesko
- Bremsetrommel
- Bremsesett
- Vakuumpumpe for bremsekraftforsterker
- Hovedbremsesylinder
- Bremsekraftforsterker
- Hjulsylinder
- ABS ring
- Bremserør
- Trykkakkumulator
- Bremselysbryter
- Bremsevæsketank
Velg bilen din og finn Lasteventil med god kvalitet
-
MITSUBISHI
- Bremsereduseringsventil for OUTLANDER
- PAJERO
- ASX
-
SUZUKI
- GRAND VITARA
- SWIFT
- SX4
-
LAND ROVER
- DISCOVERY
- RANGE ROVER
- FREELANDER
Informasjon om Bremsereduseringsventil
Vakuum brems booster, kanskje, er den vanligste typen av boosters som brukes i bremsesystemer av noe moderne bil. Det skaper en ekstra kraft på bremsepedalen på grunn av undertrykk. Utnyttelse av booster-gjør driften av bremsesystemet av bilen mye enklere og reduserer således førerens tretthet. Bremsebooster virker på alle hjul på samme tid. Brems booster er nødvendig for å redusere innsatsen på bremsepedalen, men med bevaring av produktiviteten i tjenesten bremsesystem. I dag selv små biler har brems boosters.
Så, hva er prinsippet om booster drift og dens konstruksjon? Legemet er delt i to beholdere. En stang passerer gjennom membranen. Til den ene enden av stangen på bremsepedalen er vedlagt. Med andre det presser på master bremsesylinderen ventil. Et av sporene er forbundet med et rør til motorens inntaksmanifold. Når motoren er på, i innløpet kanalen og i egenskap av booster koblet til samleren, oppstår et vakuum. Forsterkeren har to ventiler: luft og vakuum. Hvis bremsepedalen ikke er trykket, ventilene har noen posisjoner: vakuum ventil, som forbinder to booster hulrom, er åpent. Dette skaper en enkelt vakuum på begge sider av mellomgulvet. Luften ventilen er lukket. Når føreren trår på bremsepedalen, starter stang og flytter kontroll ventiler til annen stilling. Vakuumventilen blokkerer kommunikasjon mellom hulrommene, og luft gjør det mulig å lede luft inn i hulrommet befinner seg mellom membranen og pedalen. På den ene side av membranen vakuum fra motoren skjer, på den andre - atmosfæretrykket. Dette prinsippet gjør det mulig for sjåføren å bremse ned uten store anstrengelser.
Trenger du brems booster? Besøk vår nettbutikk. Og du får en garantert kvalitet deler, rask levering og god service. Vi er glade for å tilby deg slike deler som servo sylinder, bensintanken og mye mer.
Hva du må kunne om erstatning av bremsetrykkregulator: begrensninger for brukstid, vanlige defekter og tegn til feil, tips og anbefalinger
Bremsetrykkregulatoren har ikke en spesifisert grense for når brukstiden er over og må erstattes om det blir nødvendig. Kvaliteten på bremsevæsken påvirker driftslevetiden til delen.
Bremsetrykkregulatoren må erstattes om ventilen setter seg fast og ved trykkavlastning. Defekter oppdages dersom det trenger ekstra kraft for å trykke på pedalen, sammen med senket bremseeffektivitet, samt bremsevæskelekkasje. Dessuten kan bilen vike fra kjøring rett frem ved hard oppbremsing.
For å sjekke bremsetrykkregulatoren må du inspisere den visuelt etter skader og flekker med bremsevæske. Fagfolk på servicestasjoner kan utføre mer nøyaktig diagnostikk ved å måle trykket i systemets kretser.
Du bør også kontakte en servicestasjon for å få bremsetrykkregulatoren erstattes, ettersom ny del gjerne må justeres etter installasjon. Dessuten avhenger fremgangsmåten for å skifte ut delen av bilmodellen. I det store og hele, består prosedyren av å rengjøre enheten, skru løs bremseslanger og installere lokk på dem som forhindrer bremsevæskelekkasje. Deretter fjernes den defekte regulatoren, etter at festeboltene skrus løs, og så kan den nye delen installeres.
Beste varer: Bremsekraftregulator
- Gjengemål: 10 x 1 (2)
- Bremsesystem: Bendix
- Material: Aluminium
- Produktlinje: Essential
- Renovert: Helt nye
- Gjengemål: 10 x 1 (1), 12 x 1 (1)
- Bremsesystem: Bendix
- Material: Aluminium
- Produktlinje: Essential
- Renovert: Helt nye
- Gjengemål: 10 X 1 (2)
- Bremsesystem: Bendix
- Renovert: Helt nye
- Bremsesystem: BOSCH/BENDIX
- Parameter: 2/20
- Vekt [kg]: 0,2
- Renovert: Helt nye
- Bremsesystem: hydraulisk
- lastavhengig
- Renovert: Helt nye
- Gjengemål: 12 x 1 (2), 10 X 1 (2), 10 x 1 (2)
- Material: Støpejern
- Renovert: Helt nye
- Gjengemål: 10 X 1 (2), 12 x 1 (2)
- Material: Støpejern
- for varenummer: 9961
- Renovert: Helt nye
- Material: Aluminium
- Stempeldiameter [mm]: 25,40
- Renovert: Helt nye
- Bremsesystem: Bendix
- Material: Aluminium
- Renovert: Helt nye
- Gjengemål: 12 x 1 (2), 10 X 1 (2)
- Material: Støpejern
- for varenummer: 9971
- Renovert: Helt nye
- Gjengemål: 10 X 1 (2), 12 x 1 (2)
- Material: Støpejern
- Bremsesystem: BENDIX
- Renovert: Helt nye
- Produsentinnskrenkning: BENDIX
- Seksjon: fremre del
- Renovert: Helt nye