Finn Slavesylinder clutch :
Slavesylinder clutch for automobil

- Clutchsett
- Svinghjul
- Giversylinder clutch
- Clutch lamell
- Utløserlager
- Kabel girmekanisme
- Pakning girkasse
- Trykkplate clutch
- Clutchwire
- Bryter koblingsbetjening
Velg bilen din og finn Slavesylinder med god kvalitet
-
MITSUBISHI
- Slavesylinder clutch for OUTLANDER
- PAJERO
- ASX
-
PEUGEOT
- Slavesylinder clutch for PARTNER
- 308
- 508
-
SUZUKI
- GRAND VITARA
- SWIFT
- SX4
-
LAND ROVER
- DISCOVERY
- RANGE ROVER
- FREELANDER
Informasjon om Slavesylinder clutch
Slavesylinder er en aktiveringsmekanisme av hydraulisk eller pneumatisk system av bilen. Trykket føres til sylinderen blir senere brukt til å starte stemplene. I sin tur vil stemplene mekanisk presse de tilsvarende deler av systemet. Den viktigste oppgaven for clutch er en kort tid nedleggelse av motoren fra girkassen og en glatt vedheft av disse strukturene med motoren.
Vedheft hindrer plutselige belastningen endring og gir en jevn bil som starter. En annen viktig funksjon av adhesjon er delens beskyttelse mot treghet øyeblikk overbelastning, som er dannet ved å rotere motordeler når det er en skarp tilstramming av veivakselen. Når du trykker på clutchpedalen, er spenningen sendt til væske gjennom en spesiell stang og stempel (som en kopling væske kan du bruke bremsevæske), som overfører trykket fra første sylinder stempel til stempelet på slave clutch sylinder. Da slave sylinder stang direkte på clutch mekanisme. Når du dreier på rattet til høyre, beveger stempelet av master sylinder tjenesten væske, som deretter flyter sømløst inn i slave sylinder. Dette fører til det faktum at stemplet av de slavesylinder trekkes, trekker den styrestangen og svinger rattet mot høyre.
Det er på tide å erstatte slave sylinder i bilen din? Ikke eksos selv med unødvendige turer til butikker og timer med søking de nødvendige reservedeler. Bare gå til vår nettbutikk. Her vil du raskt finne ønsket element på den beste prisen. Og det vil bli levert til deg på kortest mulig tid. I tillegg til slave sylinder, vil du også kunne kjøpe slike reservedeler bildeler, som bremsekraft regulator, oljekjøler, ball-joint suspensjon, hjullager og kontroll arm.
Utløsersylinder: erstatning og utvalg
Når og hvorfor det er nødvendig å erstatte utløsersylinder
Produsentene angir ikke en nøyaktig grense for hvor lenge utløsersylinderen kan brukes. Vanligvis må den erstattes ved skader på selve delen, noe som kan føre til bremsevæskelekkasje, og hvis det oppdages riper, slitasje og korrosjon på sylinderens innvendige overflate. Disse feilene kan oppstå som et resultat av hyppig transport av tung last eller hvis bilen kjøres feil: sjåføren har for vane å starte med høyt turtall og langvarig parkering med kløtsjen slått av.
Redusert nivå med arbeidsvæske, altfor myk pedalbevegelse på clutchen, pedalen faller delvis eller fullstendig i gulvet samt problemer med girskifte indikerer feil på delen. Defekt utløsersylinder kan også indikeres av hvining eller vibrasjoner i girspaken når kløtsjpedalen trykkes inn.
Det anbefales å fylle på med ny arbeidsvæske når delen erstattes. Det er også tilrådelig at delen erstattes på en servicestasjon. Dermed kan du være sikker på at det ikke oppstår luftlommer i systemet når væsken erstattes.
Hvordan velge utløsersylinder
I henhold til produksjonsmaterialet på selve hoveddelen, deles utløsersylinderen inn i stål, aluminium, støpejern og plast. Deler av stål og støpejern er mer motstandsdyktig mot deformasjon. Aluminium og plast veier lite og reduserer bilens vekt i kjørbar tilstand, noe som forbedrer driftsegenskapene. Dessuten er sylindre av aluminium mer motstandsdyktig mot korrosjon enn dem av stål, samtidig som sylindre av plast ikke er utsatt for korrosjon i det hele tatt.
For at clutchen skal kunne være i drift lenge og uten problem, bør du velge reservedeler fra anerkjente produsenter. Utløsersylindre av høy kvalitet og som er slitasjebestandige fås fra utvalget til Vaico, Mapco, TRW, Bosch, Japanparts og andre kjente selskaper.
Når du velger utløsersylinder, er det viktig å ta hensyn til merke samt informasjon om bilens motor, karosseri og produksjonsår. Dette avgjør egenskapene til den nødvendige reservedel: delens form og festetyper, diameter og vekt. Det må også tas hensyn til lengden på staget samt parameterne på gjengene til delen.
Beste varer: Slavesylinder clutch

- Material: Støpejern
- Gjengemål: 10 x 1
- Bremsesystem: FTE
- Hulldiameter [mm]: 22,2
- Avstand på festeboring [mm]: 60
- Produktlinje: Essential
- Renovert: Helt nye

- Vekt [kg]: 0,380, 0,396
- Renovert: Helt nye

- Material: plast
- Gjengemål: 12 X 9
- Bremsesystem: SACHS
- Hulldiameter [mm]: 19,05
- Avstand på festeboring [mm]: 65
- Produktlinje: Essential
- Renovert: Helt nye

- Material: Støpejern
- Gjengemål: 10 x 1
- Hulldiameter [mm]: 20,64
- Avstand på festeboring [mm]: 60
- for varenummer: 3600
- Produktlinje: Essential
- Renovert: Helt nye

- Hulldiameter [mm]: 19
- Vekt [kg]: 0,146
- for OE-nummer: 5Q0 721 261 N
- Renovert: Helt nye

- Produsentinnskrenkning: UAC
- Diameter [mm]: 19
- Renovert: Helt nye

- Material: Støpejern
- Gjengemål: 12 x 1
- Bremsesystem: Bendix/Bosch
- Hulldiameter [mm]: 25,4
- for varenummer: 8102
- Produktlinje: Essential
- Renovert: Helt nye

- tilleggsinfo: Actuator
- Renovert: Helt nye

- Diameter [mm]: 19,0
- Material: plast
- Renovert: Helt nye

- Diameter [mm]: 19
- Material: plast
- Antall festehull: 2
- Avstand til festebolter [mm]: 65
- Vekt [kg]: 0,17, 0,73
- Montasjetype: plugget inn
- Renovert: Helt nye