Finn Clutch lamell :
Clutch lamell for automobil

- Clutchsett
- Svinghjul
- Giversylinder clutch
- Slavesylinder clutch
- Utløserlager
- Kabel girmekanisme
- Pakning girkasse
- Trykkplate clutch
- Clutchwire
- Bryter koblingsbetjening
Velg bilen din og finn Koplingsskive med god kvalitet
-
MERCEDES-BENZ
- Clutch lamell E-Klasse
- Clutch lamell C-Klasse
- Koplingsskive VITO
-
MITSUBISHI
- Clutchskive for OUTLANDER
- PAJERO
- ASX
-
PEUGEOT
- Clutchskive for PARTNER
- 308
- 508
-
SUZUKI
- GRAND VITARA
- SWIFT
- SX4
-
LAND ROVER
- DISCOVERY
- RANGE ROVER
- FREELANDER
Informasjon om Clutchskive
Clutch plate utfører en funksjon av bindende clutch drevet plate til girkassen primær slave. Under påvirkning av sterke fjærer trykk plate presset clutchen drevet plate til svinghjulet. På grunn av den enorme friksjonskraften mellom svinghjulet, koplingen drevne plate og presset plate, starter hele mekanismen til å rotere når motoren er i gang. Hvis koblingen er ikke helt ut på grunn av pedalene 'frittløp av poserullen er det sannsynlig at i systemet som det er en mangel ved trykklager og knekking av clutch drivplate. Dette er mulig på grunn av de ødelagte fjærer. For å reparere denne feilen, bør du justere gratis reise av pedalen, for å fjerne luft fra hydraulisk drift og for å erstatte ødelagte fjærer og hjul.
Hvis clutchen glipper eller ikke fullt aktivert på grunn av den lille friløp reise av pedaler, sannsynligvis en smøring oppstått eller friksjonsbeleggene clutchen stasjonen plate er slitt. For å løse problemet, må du justere pedal free play, rengjøre eller skifte plater eller fjærer. Sharp clutch engasjement oppstår vanligvis på grunn av jamming i mekanismen av stasjonen, og scoret på de arbeidende overflater av svinghjulet eller plater, og også på grunn av ødeleggelsen av platen friksjonsplatene.
Under reparasjonen må du erstatte defekte drivverkskomponentene å fjerne riper på platene nedkjølt og for å erstatte clutch drevet plate. I alle fall vil du trenger nye reservedeler bildeler å reparere mislykkede clutch plate. For å spare penger på utskifting av bildeler, før du setter dem i en garasje i vår nettbutikk og kjøpe alle nødvendige deler, for eksempel en trykkplate, fjærer eller svinghjulet. Vi forsikrer deg kan knapt finner noe lavere priser og et så stort utvalg av varer som vi har i vår nettbutikk.
Hva du må kunne om erstatning av lamellplate: begrensninger for brukstid, vanlige defekter og tegn til feil, tips og anbefalinger
Gjennomsnittlig levetid for lamellplate er omtrent 100 000 - 120 000 driftskilometer. I de fleste tilfeller må deles erstattes på grunn av ødelagte eller løse dempefjær, sprekker og delaminering av friksjonsplater, utslitte kilespor på navet og deformasjon.
Tegn på defekt lamellplate er problemer med girskifte, for mye dødgang på clutchpedalen, bilens dynamiske egenskaper svekkes og clutchen vibrerer når den slås på.
For å utføre feilsøking på friksjonsplaten, må enheten demonteres. Dette er en omstendelig prosess, hvor girkassen må demonteres. Arbeidet bør overlates til fagfolk på reparasjonsverksted. Fagfolk kan se etter feil på lamellplaten og måle tykkelsen.
Delen må også erstattes på en servicestasjon. Spesialistene må fjerne delene i transmisjonen, starter, clutchwire og kabler til speedometeret, girknotten og girkassen. Kløtsjmekanismen holdes åpen og den gamle friksjonsplaten fjernes. Spesialverktøy behøves for å sentrere plate og deksel for å montere den nye delen. Det anbefales å erstatte trykkplate og clutchlager sammen med lamellplaten, ettersom komponentene slites ut i samme hastighet.
Beste varer: Clutch lamell

- Navprofil: 32,5x35-26N
- Tannantall: 26
- Parameter: 240C
- Diameter [mm]: 240
- kun i forbindelse med: 883082 ...
- Clutchtype: stiv sinterskive
- Produktlinje: Performance
- Renovert: Helt nye

- Navprofil: 20,3x22,1-28N
- Tannantall: 28
- Parameter: 228TS
- Diameter [mm]: 228
- maks. overførbart motormoment [Nm]: 600
- Clutchtype: torsjonsfjæret sinterskive
- Produktlinje: Performance
- Renovert: Helt nye
- Parameter: 228RPD
- Diameter [mm]: 228
- Navprofil: 23x29-10N
- Tannantall: 10
- Renovert: Helt nye
- Diameter [mm]: 180
- Netto vekt [kg]: 0,73
- bruttovekt [kg]: 0,74
- Renovert: Helt nye
- Diameter [mm]: 228
- Tannantall: 18
- Vekt [kg]: 0,830
- Se serviceinformasjon
- Renovert: Helt nye

- fabrikkny del
- Diameter [mm]: 200
- Navprofil: 20,8 x 18,2
- Tannantall: 18
- Vekt [kg]: 1,02
- Renovert: Helt nye
- Tannantall: 26
- Navprofil: 20x22-26N
- Diameter [mm]: 200
- Netto vekt [kg]: 0,94
- bruttovekt [kg]: 0,95
- Renovert: Helt nye
- Parameter: 203TB
- Diameter [mm]: 203
- Navprofil: 22x25-14N
- Tannantall: 14
- Renovert: Helt nye
- for OE-nummer: 1878 994 001
- Diameter [mm]: 240
- Renovert: Helt nye
- for OE-nummer: 000 252 5205
- Tykkelse [mm]: 9,9
- Diameter [mm]: 240
- Renovert: Helt nye
- Diameter [mm]: 240
- Tannantall: 24
- Vekt [kg]: 1,586
- Se serviceinformasjon
- sentreringsdiameter [mm]: 25,6
- Renovert: Helt nye
- Diameter [mm]: 228
- Tannantall: 10
- Vekt [kg]: 1,207
- Se serviceinformasjon
- Renovert: Helt nye