Finn Servopumpe :
Servopumpe for automobil

- Styreledd
- Tannstang
- Indre endeledd
- Styrestag
- Hydraulikkolje
- Tannstangmansjett
- Servoolje
- Styredemper
- Styrevinkelsensor
- Styresnekke + elektrisk servostyring
Velg bilen din og finn Hydraulikkpumpe med god kvalitet
-
MERCEDES-BENZ
- Servopumpe E-Klasse
- Servopumpe C-Klasse
- Hydraulikkpumpe VITO
-
MITSUBISHI
- Styreservopumpe for OUTLANDER
- PAJERO
- ASX
-
PEUGEOT
- Styreservopumpe for PARTNER
- 308
- 508
-
SUZUKI
- GRAND VITARA
- SWIFT
- SX4
-
LAND ROVER
- DISCOVERY
- RANGE ROVER
- FREELANDER
Informasjon om Styreservopumpe
Servo pumpe eller sekundær luft injeksjon systemet begynner å jobbe ved start av kald motor. Innen noen få minutter den pumper luft inn i eksos-tarmkanalen bak eksosventilene. Dermed blir eksosgassene oksygenert, er etterbrenning, som akselererer oppvarming av katalysatoren, løpe. Motorens styringsenhet styrer systemet gjennom aux pumpereleet, sekundær luft injeksjon regulatoren eller bytte ventil eller sekundær luft injeksjon kombinert ventil.
Under neste oppstart av motoren går på tomgang, blir det sekundære luftinntakshullet system og motoren oppførsel er under kontroll av den selv-testsystem. Reguleringen av oksygensensoren skal lyse. Generelt, er den viktigste oppgaven til servopumpe anriking av utslipp med oksygen, markedsføring av etterbrenning av avgasser og katalysator oppvarming. På samme tid bør bilister vite at svikt av pumpen ikke kan påvirke driften av motoren.
Hvis du hører arbeidet til sekundær luft system pumpe når du starter motoren, mest sannsynlig problemet er at vannpumpe lagrene er tørre. Likevel, hvis det helt mislykkes, vil du se Kontrollere motoren inskripsjon på instrumentpanelet. Den vanligste svikt i servo pumper er jamming. Vanligvis, er grunnen til dette at denne detalj virker noen tid, og mekanismen som virker imidlertid sjelden ofte setter seg fast. I dette tilfellet er det rasjonelt å demontere servo pumpe, for å rense og smøre det.
Hva skjedde med de delene i bilen, alltid huske at de billigste reservedeler bildeler er tilgjengelig i nettbutikken, men ikke i garasjer. Videre er alle bilens deler, inkludert kuleledd, tannhjulet, som bestilles i vår nettbutikk, raskt levert. Innen noen få arbeidsdager vil du være i stand til å erstatte slitte deler med nye.
Hva du må kunne om erstatning av hydraulisk servopumpe: begrensninger for brukstid, vanlige defekter og tegn til feil, tips og anbefalinger
Det finnes ingen planlagte intervaller for når hydraulisk servopumpe må erstattes. Ny del installeres når, for eksempel, lageret er ødelagt eller bladene deformert.
Det faktum at komponenten er defekt, indikeres som oftest av støy når pumpen er i drift og problemer med å rotere rattet. I tillegg kan det oppstå lekkasje av arbeidsvæsker. Sporene kan ses under bilen og på selve servopumpen.
Pumpen må demonteres for å kunne kontrollere den. Det er en ganske omstendelig prosedyre, og derfor er det best å kontakte en servicestasjon. Spesialistene kan fjerne og demontere komponenten, rengjøre den for smuss og undersøke den grundig.
Hydraulisk servopumpe må erstattes på en servicestasjon. Riktig stramming av hydraulisk servoreim behøves når den nye delen monteres, samt kontroll av tiltrekningsmoment på fester og lufting av hydraulikksystemet når reparasjonen er ferdig. Betydelig erfaring innen vedlikehold av bil behøves for å utføre dette arbeidet. I tillegg kan det bli nødvendig med spesialverktøy under erstatningen.
Beste varer: Servopumpe
- Driftstype: hydraulisk
- Remskiver: uten multiremskive
- Fabrikasjonsnummer: SPW-CT-017
- Nettovekt [g]: 2100
- Renovert: Helt nye
- Driftstype: elektrisk-hydraulisk
- Venstre- / høyrestyring: for venstreratt
- Renovert: Refabrikkert
- Driftstype: hydraulisk
- Produsentinnskrenkning: ZF
- remskive-ø [mm]: 126
- Ribbeantall: 6
- Venstre- / høyrestyring: for høyre/venstre ratt
- ny del uten pant
- Renovert: Helt nye
- Driftstype: elektrisk-hydraulisk
- Produsentinnskrenkning: HPI / JTtekt
- programmert
- Venstre- / høyrestyring: for venstreratt
- Renovert: Refabrikkert
- Driftstype: hydraulisk
- Venstre- / høyrestyring: for høyre/venstre ratt
- Produsentinnskrenkning: KAYABA
- adapterform: trekantet
- Antall festehull: 4
- gjengemål 1: M16X1,5
- avstand fra adapter til pumpe [mm]: 7
- Remskiver: uten reimskive
- Navprofil: Triangle
- Trykk [bar]: 115
- Ribbeantall: 4
- remskive-ø [mm]: 125
- Renovert: Refabrikkert
- Driftstype: hydraulisk
- Remskiver: uten reimskive
- Avstand på festeboring [mm]: 80
- Renovert: Helt nye
- for styringsprodusenter: ZF
- Tilleggsvare / tilleggsinfo: uten beholder
- Remskiver: uten reimskive
- Trykk [bar]: 80
- Dreieretning: rotasjon med urviseren
- ny del uten pant
- Montering/demontering skal kun gjøres av fagpersoner!
- Renovert: Helt nye
- Driftstype: hydraulisk
- Produsentinnskrenkning: ZF
- remskive-ø [mm]: 126
- Antall av inn- / utganger: 2
- avstand fra adapter til pumpe [mm]: 26
- Avstand på festeboring [mm]: 80
- Diameter sugerørtilkobling [mm]: 16
- diameter på festepunkter [mm]: 8
- Ribbeantall: 6
- Renovert: Helt nye
- Trykk [bar]: 100
- Driftstype: hydraulisk
- Material: Aluminium
- Ventiltype: trykkbegrensningsventil
- remskive-ø [mm]: 125
- Remskiver: med reimskive
- Dreieretning: rotasjon med urviseren
- Antall av inn- / utganger: 1
- Pumpetype: vingepumpe
- Antall riller: 6
- Vekt [kg]: 2,1
- Driftstrykk [bar]: 100
- Leveringsmengde [l/t]: 60
- Avstand mellom festepunkter [mm]: 38,5
- Viktig at gammel og ny del sammenlignes (spes. OE-nr.)
- Renovert: Helt nye
- Driftstype: hydraulisk
- Remskiver: med multiremskive
- Fabrikasjonsnummer: SPW-CT-002
- bruttovekt [kg]: 2,215
- Nettovekt [g]: 2000
- Renovert: Helt nye
- Trykk [bar]: 100
- Driftstype: hydraulisk
- Material: Aluminium
- Ventiltype: trykkbegrensningsventil
- Remskiver: uten reimskive
- Dreieretning: rotasjon mot urviseren
- Antall av inn- / utganger: 1
- Pumpetype: vingepumpe
- Vekt [kg]: 2,24
- Driftstrykk [bar]: 80
- Leveringsmengde [l/t]: 60
- Viktig at gammel og ny del sammenlignes (spes. OE-nr.)
- Renovert: Helt nye
- Trykk [bar]: 100
- Driftstype: hydraulisk
- Material: Aluminium
- Ventiltype: trykkbegrensningsventil
- remskive-ø [mm]: 114
- Remskiver: med reimskive
- Dreieretning: rotasjon med urviseren
- Antall av inn- / utganger: 1
- Pumpetype: vingepumpe
- fabrikkny del
- Antall riller: 6
- Vekt [kg]: 2
- Driftstrykk [bar]: 110
- Leveringsmengde [l/t]: 70
- Viktig at gammel og ny del sammenlignes (spes. OE-nr.)
- Avstand mellom festepunkter [mm]: 40,8
- Renovert: Helt nye